Richard Hammond představí nový LeasePlan

16/10/2017

LeasePlan dnes startuje celosvětovou kampaň odrážející aktuální trendy na trhu s mobilitou.

Richard Hammond představí nový LeasePlan

LeasePlan, vedoucí společnost ve správě firemních autoparků, dnes zahajuje globální kampaň What´s next. Představí v ní inovativní leasingové produkty a služby, které jsou navrženy tak, aby obstály na rychle se měnícím trhu s mobilitou. Klíčovou součástí kampaně je tříminutový akční film s moderátorem Richardem Hammondem, známým z pořadů Top Gear nebo The Grand Tour.

Kampaň se objeví ve všech 32 zemích, kde má firma pobočku, tedy také v České republice. Společnost už v dubnu odhalila nové logo. Navazující kampaň What´s next má nastínit, že právě LeasePlan bude jednou z firem, které budou určovat budoucnost mobility.

LeasePlan bude své novinky prezentovat pod heslem Any car, Anytime, Anywhere (Jakékoli auto kdykoli kdekoli), které vyjadřuje současný trend, kdy je užívání osobního automobilu stále častěji vnímáno jako služba.

Generální ředitel společnosti Tex Gunning k tomu říká: „Prožíváme velkou změnu, v níž se lidé posouvají od vlastnění vozu k jeho využívání coby služby. Současně vidíme zásadní změny v technologii automobilů a přechod od tradičních spalovacích motorů k hybridům, k plně elektrickým i autonomním vozidlům. V tomto rychle se měnícím světě chce být LeasePlan společností, která ví a sama definuje, co bude dál. Proto kampaň What´s next, která podtrhuje náš závazek poskytovat zákazníkům nejmodernější mobilitu nákladově efektivním, bezproblémovým a udržitelným způsobem.“

Dnes zahájená kampaň byla vyvíjena jako nedílná součást nové firemní strategie LeasePlanu. Tříminutový akční film s Richardem Hammondem byl natočen v centru Los Angeles. Film vyzdvihuje nejnovější technologie i trendy a také klíčovou roli LeasePlanu ve snaze přinášet zákazníkům další služby v oblasti mobility. „Firemním zákazníkům poskytujeme auta jako službu už přes 50 let, takže jsme pro tento úkol plně vybaveni,“ dodává Tex Gunning.

LeasePlan v rámci globální kampaně představí hned několik produktů a služeb. Jsou určeny všem hlavním zákaznickým skupinám: velkým firmám, malým a středním podnikům i privátním zájemcům.

Jedním z úkolů, které si LeasePlan stanovil pro nadcházející období, je propagace elektromobility. Také proto se stal před měsícem zakládajícím partnerem iniciativy EV100, v níž se významné mezinárodní společnosti z různých odvětví zavázaly k úplnému přechodu na elektromobily do roku 2030. LeasePlan je mezi zakládajícími členy jedinou firmou z automobilového byznysu. Svou nizozemskou centrálu chce plně vybavit elektrickými vozy už do roku 2021.

Akční video s Richardem Hammondem: zde

Úvod NovinkaDetail