Spolupracovat s LeasePlanem je velká výhoda, říkají řidiči i fleet manažeři
Zatím nejvyšší míru loajality, nebo chcete-li spokojenosti se službami LeasePlanu, naměřil poslední průzkum mezi fleet manažery z řad klientů společnosti. Takzvaný TRI*M index poskočil na konci loňského roku na 90 bodů, přičemž na vysoké úrovni se držel už v letech předcházejících. Celosvětový průměr činí 70 bodů.
Průzkumy spokojenosti pro LeasePlan pravidelně provádí nezávislá agentura TNS. Studie se neomezuje pouze na souhrnné hodnocení, ale podrobně mapuje, jak klienti pohlížejí na jednotlivé činnosti a služby firmy. „Naše snaha o kontinuální zlepšování služeb nachází odezvu. Průzkumy spokojenosti to jasně potvrzují. Pro nás jsou ale velmi cenné i z jiného důvodu – ukazují nám, kde klienti vidí prostor pro další zlepšení. Díky této zpětné vazbě můžeme přesněji vyhodnotit, na jaké oblasti bychom se měli zaměřit. Chtěla bych proto poděkovat všem, kteří si na dotazníkový průzkum našli chvilku a zodpověděli položené otázky,“ říká marketingová manažerka LeasePlanu Kateřina Landová.
Fleet manažeři oceňují ušetřené peníze i čas
Z poslední studie vyplynulo, že fleet manažeři považují za nejsilnější stránky české pobočky LeasePlanu proces objednávání a dodávání vozidel, péči o klienty, ale i systém fakturace. Naopak zlepšit, tedy zkrátit, by se podle nich mohly dodací lhůty vozidel.
Přesně 80% fleet manažerů v průzkumu souhlasilo s tvrzením, že jim LeasePlan šetří peníze. Dokonce 95% se ztotožnilo s názorem, že jim šetří čas. A rovných 90% respondentů konstatovalo, že jim usnadňuje správu autoparku.
Řidiči chválí silniční asistenci i řešení nehod
Vedle fleet manažerů oslovuje agentura TNS i samotné řidiče. Také ti vyjádřili spokojenost. TRI*M index u nich dosáhl hodnoty 74 bodů, globální průměr je přitom 65 bodů. Řidiči si pochvalují hlavně způsob komunikace, kterou s nimi LeasePlan vede, úroveň silniční asistence a řešení pojistných událostí. Firma by se ale podle nich mohla více soustředit na vyřizování žádostí a reklamací. „Celých 96% fleet manažerů a 90% řidičů je přesvědčeno, že spolupracovat s námi je velká výhoda. To jsou skvělá čísla. Uděláme všechno pro to, abychom takovou důvěru udrželi,“ říká Kateřina Landová.